Is er een functioneel beheerder die TOPdesk beheert, maar af en toe graag wil sparren hoe bepaalde zaken georganiseerd kunnen worden in TOPdesk? Of hoe de klantvraag het beste vertaald kan worden? Wij bieden een periodiek overleg aan waarin we kunnen sparren over zaken waar hij of zij tegenaan loopt.
Gebruiken veel verschillende groepen binnen uw organisatie TOPdesk? Dan is het vaak lastig om de wensen te vertalen naar één inrichting. Na verloop van tijd is er veel vervuiling en geen rode lijn meer in de inrichting. Wij bieden een periodiek gebruikersoverleg aan met verschillende stakeholders binnen uw organisatie om de wensen in kaar
Gebruiken veel verschillende groepen binnen uw organisatie TOPdesk? Dan is het vaak lastig om de wensen te vertalen naar één inrichting. Na verloop van tijd is er veel vervuiling en geen rode lijn meer in de inrichting. Wij bieden een periodiek gebruikersoverleg aan met verschillende stakeholders binnen uw organisatie om de wensen in kaart te brengen. Op basis van deze wensen kunnen wij TOPdesk continu verbeteren, eventueel in samenwerking met een interne functioneel beheerder.
Is er geen functioneel beheerder aanwezig? Dan kunnen wij deze taken (tijdelijk) uitvoeren. Dit kan variëren van simpele (gebruikers)beheerstaken tot meer complexe werkzaamheden.
Copyright © 2022 Beheer als een Service - Alle rechten voorbehouden
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.